close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טיפול טבעי להצמחת שיער - יש דבר כזה?

מערכת שורשיט סיוון, תשפא30/05/2021

סובלים מהתקרחות או נשירת שיער? הגעתם למקום הנכון, קבלו את כל מה שחשוב לדעת על טיפול טבעי לחלוטין להצמחת שיער

תגיות:
צילום: freepik
מה הגורמים לנשירת שיער?
אם אתם יושבים ומאשימים את עצמכם בנשירת השיער שלכם עכשיו, עליכם לדעת שברוב המקרים הגורם לנשירה הזו הוא בכל גנטי. מה זה אומר? שאם יש לכם במשפחה, במיוחד בקרב ההורים שלכם, תופעה של נשירת שיער, סביר להניח שבגלל זה אתם קוראים את הכתבה הזו עכשיו ולא בגלל שיש איזה משהו לא בסדר אצלכם.

לא נלאה אתכם עכשיו במושגים רפואיים, אך נוכל לציין שגם שינויים הורמונליים עשויים לגרום לנשירת שיער בקרב גברים ונשים כאחד. תזונה לא נכונה יכולה להוות גורם נפוץ גם היא לנשירת שיער ובמידה וחסרים לכם ויטמינים בגוף, יתכן מאד
צילום: freepik
שהדבר יזרז את תהליך נשירת השיער. בנוסף, גם לחץ נפשי, מתח וחרדה עלולים לגרום לנשירת שיער.

האם יש טיפול טבעי להצמחת שיער?
אז במידה ואתם חוששים מהטיפול המסורתי של נטילת כדורים או השתלת שיער, דעו לכם שבפניכם עומדת גם האופציה לטיפול טבעי להצמחת שיער. למעשה, הטיפול הזה כולל מריחה של פורמולות צמחיות שונות שתפקידן לעודד את מחזור צמיחת השיער שלכם. הפורמולות הללו מכילות חומרים טבעיים שמחזקים את זקיקי השיער ומעכבים את תהליך נשירת השיער.

מה היתרונות של הטיפול הטבעי?
נתחיל בזה שמדובר בתכשירים טבעיים שלא מכילים שום חומר כימי שעשוי לגרום לנזקים לשיער שלכם. לכן, גם במידה ותתאכזבו והטיפול ותרגישו שהוא לא עוזר לכם, הוא לבטח לא יזיק לכם. בנוסף, מדובר בטיפול קליל ביותר שאתם יכולים לבצע בעצמכם, ללא כל תלות בגורם אחר וללא הגעה למעבדה כזו או אחרת, כך שאתם שומרים לחלוטין על שגרת החיים שלכם.
בהזדמנות זו חשוב לציין שאחוזי ההצלחה של הטיפול הטבעי הם גבוהים מאד ובמידה ותחליטו ללכת על זה בכל הכוח ותתמידו, סביר להניח שתזכו לראות תוצאות טובות, מבלי לסבול מתופעות לוואי או להשתעבד לטיפול שמצריך מכם להגיע למעבדה כל שהיא ולשנות את אורח החיים שלכם.

מה החסרונות של הטיפול הטבעי?
חשוב לציין שבניגוד לפתרונות מסורתיים אחרים, כמו נטילת כדורים או השתלת שיער למשל, כאן תצטרכו להיות סבלניים ולתת לזמן לעשות את שלו. ברוב המקרים, אם התוצאות הטובות יגיעו, הן יגיעו רק לאחר כחצי שנה וזה אומר שעליכם להתמיד, אחרת אתם תנחלו אכזבה ותאמינו בזה שהטיפול הזה פשוט לא יעיל.

איך נמנעים מנשירת שיער?
אז במידה והטיפול הצליח ואתם רוצים לשמור על השיער שלכם, אנחנו ממליצים לכם מאד לחזור לתזונה נכונה על מנת שלא יחסרו לכם ויטמינים בדם. בנוסף, במידה ואתם סובלים ממצב נפשי ירוד, גשו לקבל טיפול נפשי על מנת להימנע מנשירת שיער. אנחנו ממליצים לכם לעסות את הקרקפת למשך שלוש דקות פעם ביום, זה יתרום לתהליך צמיחת השיער ויעודד את זרימת הדם לאזור.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה